Tablice reklamowe wykorzystywane są od lat. Nie może to dziwić, ponieważ jest to bardzo skuteczna forma reklamy. Wykorzystywane są to promocji marki, jej produktów lub usług. Ogromną zaletą tej formy reklamy outdoorowej są również jej niskie koszty. Śmiało, można powiedzieć, że na taką reklamę pozwolić może sobie niemal każda firma. Zasięg takie kampanii reklamowej można bowiem dostosować do indywidualnych potrzeb, a tym samym do wielkości budżetu. Jakie zatem są konkretne zalety wykorzystania tablic reklamowych?

Niskie koszty

Jak wspomniano, kampania z wykorzystaniem tablic reklamowych nie wiąże się z dużym wydatkiem finansowym. Przykładowo tablica reklamowa Gorzów Wielkopolski to znacznie tańsze rozwiązanie w porównaniu z reklamą ledową, a przy tym często jest dużo skuteczniejsza. Jest tak oczywiście niezależnie od miasta, w którym taka forma reklamy outdoorowej miałaby być zastosowana.

Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców

Wśród zalet tablic reklamowym wymienić można na pewno możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Ważna jest tu oczywiście lokalizacja, w której tablica ma zostać zamontowana. Powinno być to miejsce, które spełniać będzie dwa warunki. Po pierwsze, musi być to miejsce, w którym przebywa duża liczba ludzi. Po drugie, wśród nich musi znajdować się grupa docelowa, do której chce się trafić ze swoim przekazem reklamowym. Jeśli dodatkowo reklama będzie oryginalna, a tym samym będzie przykuwać wzrok przechodniów i przejeżdżających kierowców, to można być pewnym, że kampania zakończy się sukcesem.

Widoczność reklamy

Ten punkt nieco wiąże się z tym, o czym wspomniano wcześniej. Zaletą tablic reklamowych jest to, że są one zauważalne. Wynika to z nich dość sporych rozmiarów. Często taką reklamę zauważyć można już z odległości 100 metrów. To jeszcze bardziej wpływa na to, że z przekazem reklamowym zapoznać może się naprawdę spora liczba odbiorców. Innymi słowy, jest małe ryzyko tego, że osoby przechodzące bądź przejeżdżające obok tablicy reklamowej jej nie zauważą.

Czas ekspozycji

Dużą zaletą tablic reklamowych jest również fakt, że ich czas ekspozycji dopasować można do własnych potrzeb. Wszystko zależy od założeń konkretnej kampanii reklamowej. Tablice zawiesić można na miesiąc, kilka miesięcy czy nawet rok. Często taką ekspozycję zlecić można także na krótsze terminy jak np. tydzień czy dwa tygodnie. Dzięki temu niezależnie od tego, co chce się dokładnie zareklamować, kampanię outdoorową z wykorzystaniem tablic reklamowych dostosować można do własnych potrzeb.